martes, 17 de marzo de 2015

LA PASSIO OLESA TV3


3 comentarios:

  1. Bona nit, Julio. Feia temps que no passava a veure't. Espero que estiguis bé. Mira que vaig viure a Igualada i mai no vaig tenir oportunitat de veure la Passió d'Olesa. El que sí vaig veure, no recordo on, un Pessebre vivent. Em va agradar molt.
    Una abraçada forta

    ResponderEliminar
  2. Hola Marta,com pots veure en el video: es tracta d`un espectacle,hi-ha que es teate i música.
    Jo si que`s tic be,pero molt complicat; i tu com portes la teva enfermetat: espero que tingues menos mulestias: en torno l`abraçada

    ResponderEliminar
  3. Hola, Julio. Ja sé que has tingut problemas complicats. Espero que es vagin resolent. La meva salut, una "merda". Pero aquí estem, intentant passar l'estona per no pensar-hi.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar

Datos personales

Seguidores